Publikációk

NTP-KTK-17-A.jpgTehetséggondozó Program a Somogy Vármegyei Duráczky EGYMI-ben
Székelyné Szanyadi Viktória-Csekné Kudomrák Gyöngyi-Szabó János
https://isze.hu/wp-content/uploads/2016/12/Inspira%CC%81cio%CC%812018_3.pdf

 

Szabó János: Infotér 2015 Konferencia Balatonfüred (Megjelent: http://www.isze.hu/download/inspiracio/Inspiracio2015_02.pdf)

 


 

kodu tábor 6Együttműködés az IVSZ és az ISZE között: Szabó János: Kodu tábor Kaposváron (Megjelent: http://www.isze.hu/download/inspiració/e-Inspiracio_2014_II._ISZE_Tehetsegsegito_Tanacs_NTP-TTM-13-020_Tehetsegkulonszama.pdf

 


táblajáték_2Szabó János: Táblajáték szakkör és műhelyfoglalkozás Kaposváron (Megjelent: http://www.isze.hu/download/inspiracio/tehetseg_20140530.pdf

 


Paizs Ottó: Animációkra alapozott fizika

digitális tananyag - táblaképSzabó János: SNI IKT műhely (Megjelent: http://www.isze.hu/download/inspiracio/inspiracio_2010_3.pdf) Bizonyított, hogy az oktatás hatékonyságát növeli, ha az információ több kommunikációs csatornán áramlik. Különösen igaz ez a sajátos nevelési igényű gyermekek, és ezen belül is az érzékszervi fogyatékkal élők esetében, ahol valamelyik kommunikációs csatorna csak részben, vagyegyáltalán nem funkcionál.

.....Bővebben


    Érintő képernyő alkalmazása mozgássérült tanulók oktatásábanSzabó János: Digitális tananyagok SNI akadálymentesítése (megjelent: "kontaktus" IKT fejlesztő műhely kiadvány 2010.)
    Nagy kihívást jelent a befogadó pedagógusok számára a sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelésének megvalósítása. Az info-kommunikációs technológiák oktatásba történő egyre nagyobb mértékű bevonása páratlan lehetőséget biztosít a SNI tanulók hátránykompenzációjára. Az eredményes együttnevelés speciális módszerek alkalmazását teszi szükségessé. Igaz ez az infokommunikációs technológiák alkalmazására is.
    .....Bővebben


      Tehetséggondozás IKT eszközökkelSzabó János: Tehetséggondozás IKT eszközökkel (megjelent: "kontaktus" IKT fejlesztő műhely kiadvány 2010.)
      IKT eszközökkel támogatott tehetséggondozás IKT tartalmú tanórákon egyéni és csoporton belüli differenciálással, csoportbontással, illetve a házi feladat differenciálásával valósítható meg. Nagyobb teret biztosítanak a tehetség kibontakoztatásra és tehetséggondozásra a tanórán kívüli szervezett foglalkozások.
      .....Bővebben


           

          • Magyar irodalom óravázlat 5. osztály (megjelent: "kontaktus" IKT fejlesztő műhely kiadvány CD melléklet 2010.) Tóth Brigitta
            .....Letöltés

          • Kémia óravázlat 7. osztály (megjelent: "kontaktus" IKT fejlesztő műhely kiadvány CD melléklet 2010.) Paizs Ottó
            .....Letöltés
          • Fizika óravázlat 8. osztály (a dinamótól a Harry Potterig pályázat díjnyertes óravázlata) Paizs Ottó
            .....Letöltés